fredag den 2. maj 2014

Løjtnantshjerter og lidt til ganen....

For et par år siden flyttede jeg en løjtnantshjerte fra forhaven over " til min lille oase " i baghaven. Jeg skal love for, at den kunne lide den nye bolig - den fylder godt nok en del nu. Ikke desto mindre købte jeg mig også en partner til den - i hvid og smukke er de altså:


Også i drivhuset er der godt med liv. Som jeg nok har fortalt, har jeg sat 5 forskellige Basilkum i år, og de er godt på vej. Sammen med de kommende tomater og lidt Mozarella - Uhm!!

Og vindruen gror som om den var betalt for det - allerede 10-15 klaser på vej af de smagfulde, utroligt søde og stenfri druer - det er det rene guf.:
OBS: jeg har fået rettet i Bloggen. Som I måske har bemærket, har jeg været lidt længe om at svare - hvis overhovedet. Det er jeg rigtig ked af, men det skyldes alene et forkert sat "flueben", så jeg skulle ind på en anden side, for overhovedet at se,hvad I skriver.
Det er rettet nu, så hvis I skriver eller kommenterer , så ser jeg det nu med det samme, og skal nok svare alle.
Så skriv endelig om, hvad I har gang i lige nu, og spørg bare løs. I må også rigtig gerne sende billeder af Jeres puslerier. Og har I også en haveblog - så lad os udveksle blogs og sætte hinanden på - til inspiration og glæde.

Og mine katte? Ja, den ældste har som altid slået sig ned i drivhuset - naturligvis i en dejlig kurv - med pude.

Hav en rigtig god weekend!