onsdag den 12. marts 2014

Når tiden bare flyver....

Uha, hvor er det længe siden, jeg har været på bloggen. Jeg er igang med efteruddannelse og det gør, at jeg har hovedet fyldt af ny læring, tanker og ideer når jeg kommer hjem, og det har bloggen så måttet lide under - jeg vil forsøge at sætte mig det mål, at jeg som minimum skal skrive lidt i weekenden i den kommende tid.
Hvorom alting er, så er det da det mest utrolige vejr vi har haft i den senere tid, og den daglige dosis sol og varme begynder at sætte fut i haven. Det er tid til varsom oprydning. Roserne skyder - men jeg holder saksen langt væk fra dem alligevel, for det ER altså for tidligt at klippe dem. Derimod er vi igang med at fjene det kedelige, visne på stauder og i bede - advarsel: gør dette med varsomhed! Jeg har mange gange i årenes løb forgrebet mig på, hvad jeg troede var ukrudt og som viste sig at være stauder. Så jeg har lært lektien og passer rigtigt godt på. 
Spirekasserne på "kontoret" har det fint - tomatspirerne er godt i sving og de sommerblomster, jeg indtil nu har sået, pibler så småt frem.
Jeg skal ud og have kameraet i sving igen, men i mellemtiden: Nyd solen - man kan ikke andet end blive glad i låget! Og send mig gerne mails om, hvordan I har det i Jeres haver og hvad I pusler med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar