søndag den 2. marts 2014

Piblerier og mikrofrø....

Omsider - idag er der sået tomater: små røde & gule med de skønne navne:
Suncherry Premium og Tumling Tom Yellow.
Jeg har ventet 14 dage længere med at gå i gang end sidste år, men nu er de sået, sat i mini-drivhus på kontoret, sammen med busk/frilandstomater til søn, datter & svigerdatter.
Derudover fik jeg sået 2 slags Timian - den ene en Appelsin-Timian og 4 forskellige Basilikum ( igen mikrofrø ), herunder en Thai - og en Kanelbasilikum. 
I dag var det (dog med varmeblæser på imens), muligt at stå og arbejde i drivhuset og om jeg har glædet mig til det? Åh jo, mon ikke!
Jeg venter med at så Peberfrugter til midten/slutningen af marts måned. Jeg har bl.a. fundet en hvid/cremefarvet Peber - den er jeg spændt på.

Det kunne være sjovt at høre, hvor lang I er kommet med de små forberedelser? Så skriv endelig!!