søndag den 30. marts 2014

En stram bag....

- Ja undskyld, det er ikke for at nogen skal få eftermiddagskaffen galt i halsen, men det ER altså et sikkert forårstegn, når man er ude at gå og dermed ser den ene bagdel i vejret efter den anden.. Jeg er lige kommet retur fra en gåtur og sjældent har jeg set så mange bagdele lige i vejret - igang med at luge, fjerne ukrudt osv. Det er jo herligt - altså foråret.
Og lige nu sidder jeg bare herude på terrassen - det er for varmt i solen og trods alt for køligt i skyggen, så jeg har været fornuftig at tage en trøje på....
Prøv at se, hvor langt min vindrue er allerede inde i drivhuset:
Ellers har jeg ikke fået gang i så meget - har ligget underdrejet hele ugen , men potterne gror heldigvis fortsat og den første tønde er plantet til ( Stedmoderplanterne er dog købt færdige ):
De er da smukke, ikke? Jeg vil gerne høre om Jeres forberedelser- så send mig gerne kommentarer.

Hav en rigtig dejlig søndag - for mit vedkommende er den lidt stille - min gemal kommer først hjem fra London ved midnat, så aftenen blir lang, men kommer til at gå med at strikke.....


Til slut denne søndag et lille eftertænksomt  pust, jeg læste, og som er så rigtigt:

Der er i virkeligheden kun tre typer mennesker:
De, der får tingene til at ske
De, der ser tingene ske
Og De, der siger: Hvad skete der?


1 kommentar:

  1. Haha! Ja, her i Hollabnd har bagdelene været i vejret længe :) Vi er lige lidt foran i forhold til i Danmark, så forhaverne er rigtig blevet luget hos naboerne og bedene fyldt med nye stauder, der skal have tid til at blive klar til sommeren. :) Fine stedmoderblomster, jeg kan super godt lide mixet af lys-blå og hvid :)

    SvarSlet