fredag den 14. februar 2014

Fugle på hjemmebag og om at få foråret ind i stuen....

Jeg tror at jeg har de mest forkælede fugle i byen. Hvorfor? Jo, de bliver som oftest, udover fuglefrø, beværtet med hjemmebagt brød. Jeg bager nemlig vores brød her i huset og resterne går til de små bevingede væsner.
Pt. er det "on & off "-vejr. Så er der sol, så er der overskyet osv. osv. Hundekolde morgener og aftener og dejlige 7 graders varme om dagen, når solen ellers kigger forbi.
Der er ikke nyt endnu i pottemageriet, men frøene er jo også lige sået så det skal jeg nok vende tilbage til. 
Jeg har ledt og ledt på nettet efter frø til en af mine yndlingskrydderurter: Ananas-salvien, men kan ikke finde den nogen steder. Så det ender nok med at jeg må købe den i potte, når vi når så langt.
Når utålmodigheden for alvor får fat, så er det med at finde de små tegn i haven, som f.eks. disse forårslyng:
- og så ellers benytte sig af,at det er muligt istedet at trække lidt forår ind i stuen. Køb de sovende påskeliljer - de er så billige lige nu og der sker noget time for time:
Jeg er rigtig glad for alle de kommentarer, jeg er begyndt at få, og jeg skal nok love at svare Jer alle -der KAN gå lidt tid, men svarer - det gør jeg.
Rigtig god weekend til Jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar