søndag den 16. februar 2014

Den store Badedag....

Så er jeg klar! I dag fik vi vasket drivhus ned - pyha, det os to 3 timer. Og det var et ømt syn, iført joggingbukser, hjemmestrikkede sokker OG badehætte. Det syn vil jeg dog forskåne Jer for, så her kommer istedet et par billeder fra dette års vand-gang:
Jeg må sige, at det er som at få et helt nyt drivhus . Det blev selvfølgelig vasket både ude og inde - nu havde jeg en flaske drivhussæbe, men brun sæbe er, som tidligere nævnt, lige så godt:
Også pyntekasserne fik en tur - dog uden sæbe. Så nu er alt rengjort, der er fejet og sat på plads - og kan vi så få noget forår, tak.
Som man kan se, er der stadig støttepædagog på Guldregnen - vi håber at redde den.

3 kommentarer:

  1. Sikke en forårsrengøring! Kan godt forstå du er tilfreds med dagens arbejde. Det ser godt nok flot ud dit drivhus! Kh Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina. Ja, jeg er også ret mørbanket, men det var det hele værd! Kh Jette

    SvarSlet
  3. Sikke fint! - Så er du klar til et nyt drivhusår. - Jeg får helt dårlig samvittighed, men det må nu vente lidt med min forårsrengøring af vores drivhus.

    SvarSlet