fredag den 9. august 2013

En morders bekendelser og en smule vemodighed...

Jeg er blevet morder !! I stor stil endda..
Nu har jeg simpelthen fået nok af de dræbersnegle, så nu får de reduceret deres kropsstørrelse ved hjælp af en skarp spade eller saks - ført af mig!!
I går fandt jeg sågar 3 af de sataner i min plantesæk med tomater inde i mit drivhus - og der trådte de altså virkelig over stregen - derfor er jeg blevet morder og det fortsætter jeg med at være, for den krig får de ikke lov at vinde!

Høstmaskinerne kører næsten døgnet rundt, jeg kan høre dem hver eneste dag i øjeblikket. Det er både en hyggelig, men samtidig også en lidt vemodig lyd, : Hyggeligt, fordi det dufter og er dybt fascinerende at se de store maskiner æde sig vej gennem kornet og de store ruller der efterlades på markerne, lidt vemodigt fordi det er tegn på at det nu er sensommer og dermed nærmer efteråret sig så småt. Men jeg holder fast i, at det altså ikke er nu.

Jeg tænker på, hvad haveblokken skal handle om til vinter - selvfølgelig overvejelser om, hvordan haven skal tage sig ud næste år, hvad skal bestilles, hvilke blomster er der taget frø af osv., men ellers skal det måske være indendørs hygge? Hvem ved? Hvis I har nogle gode ideer, så kom frem!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar