mandag den 3. juni 2013

Mandag.....

Jeg har altså et lidt "stramt" forhold til mandage, guderne må vide hvorfor, men sådan har jeg altid haft det. Den burde stå på rengøring i dag, så derfor laver jeg lige nu denne overspringshandling, ved at skrive på min blog istedet. 
Der er kommet små bitte grønne tomater i Drivhuset nu, og jeg måtte slå hylden ned, fordi planterne nu er så høje. Alle planter er blevet gødet 1.gang derinde nu.
Akelejerne er begyndt at blomstre, denne smukke er helt hvid : " Kristal " hedder den.
Det er altså favoritten - den langsporede Akeleje, de kortsporede er også søde, men de andre slår dem altså med flere længder. Jeg har planlagt at forsøge at tage billeder af dem alle og lægge ind her efterhånden. Og jeg skal snart på planteskole efter nye.
Jeg  har gang i et forsøg på selv at drive dem frem fra frø i drivhuset, men jeg vil altid plads til en til.
På terrassen har vi denne dværgsyren, der er sprunget helt ud - den har en næsten bedøvende duft, men den er bare så fantastisk.:
- Jeg vil igen gerne opfordre Jer, der følger med på min blog :
Vil I ikke godt tilmelde Jer på siden over faste læsere? Og husk: Kom gerne med kommentarer også!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar