tirsdag den 15. oktober 2013

De nåede det......

Den 20. september fortalte jeg her på bloggen, at jeg havde opdaget at en skovdue havde bygget rede i vores birketræ. På daværende undrede det mig meget, og jeg blev helt ked af at tænke på, at det aldrig ville blive til noget, før kulden for alvor satte ind.
Jeg må erkende, at naturen igen er så snedigt indrettet, at vi mennesker bliver sat til vægs.
Intet er overladt til tilfældigheder, og derfor skyndte jeg mig ud med kameraet i går eftermiddag, for se her:
Ikke bare en, men to flyvefærdige dueunger, stolt poserende med deres mor. Så bliver man altså glad i låget.
Og det allerbedste? Vores katte har overhovedet ikke opdaget dem!!


2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at se, og hver er de skønne, og selvfølgeligt elsker de at være i din smukke have ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg blev også bare så glad, og det er også bare SÅ hyggeligt :)

      Slet