torsdag den 11. juli 2013

Tålmodighed belønnes....

For første gang får jeg druer i drivhuset. Vinstokken er nu 2 år gammel, og omsider har den belønnet min tålmodighed med flere klaser. Det er en kernefri, grøn drue: " Himrod ", som skulle have en muskatagtig smag og være både hårdfør, sund og kraftigtvoksende:
- og en lille sjov ting: Jeg fik sat mine mini-blomkål for tidligt ud i køkkenhaven. Det var alt for koldt, og de fleste klaskede bare sammen.
Men det lykkedes mig at redde en, som jeg satte i en stor plastbeholder. Så her er beviset: man kan sagtens dyrke blomkål i drivhuset, men man bør nok holde sig til de små:


2 kommentarer:

  1. Mmmmmmmmmmmm............ det ser så godt ud :) du har en pragtfuld have..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, jeg nyder den også i fulde drag, kan du tro....

      Slet