onsdag den 26. juni 2013

Tanker og Morgenfruer

Varmen lader vente på sig. Idag må vi døje med en overskyet, småregnfuld dag, ser det ud til.
Istedet kan jeg glæde mig over, at jeg har høstet de første jordbær! I går kom der net på, for det ser ud til, at solsorten også har fundet ud af det. Og så kan jeg jo bruge dagen til at få skrevet lidt af mine have "lapper" ind i kartoteket. Jeg tænker ofte over, hvad jeg mon skulle lave, hvis jeg ikke havde min have - især pt., hvor arbejdssituationen er voldsomt op ad bakke. Jeg erfarede f.eks. i går fra en fagperson, at han har erfaring med, at mange ikke vil indkalde til samtale/ ansætte tidligere selvstændige, idet de er bange for, at man er ude efter deres job, eller at lave om på alt og føre sig frem!  Hvor er vi dog henne? Er der så noget at sige til, at man fra tid til anden mister modet. Så jo, jeg er rigtig glad for at have min have i disse tider.
Havde jeg været en del år yngre, var mit uddannelsesvalg nok faldet på at blive Gartner eller noget lignende. Det er selvfølgeligt hårdt arbejde, men må også været meget givende.
Billederne i dag er af tre forskellige Morgenfruer - de lyser op på selv en grå dag:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar