fredag den 6. juni 2014

Manglen på plads og et kig rundt....

Der er vel efterhånden ikke nogen, der er i tvivl om at jeg elsker mit drivhus? Se, det er jeg jo så ikke den eneste der gør: Disse to frækkerter: Sofus & Zimba har også fundet ud af, at der er et refugie uden lige. Sofus ( det er ham til højre i kurven ) - ja, han bor der fra morgen til aften og har gjort det i begge de drivhuse, jeg har haft. Og hvad gør man så? Tja, man forføjer sig naturligvis og finder på andre sysler udenfor. Og så må man pænt vente, til ihvertfald den ene af dem forføjer sig.





Jeg var så heldig at få endnu to Basilikum og et vindspil af min søn og svigerdatter- så nu har jeg 6 forskellige i drivhuset ( husk, Basilikum elsker meget varme og trives absolut ikke ude).

Herunder en lille tur rundt i haven, med ønsket om en rigtig dejlig Pinse til Jer alle.







3 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder fra din smukke have - her hos os har vi også to katte, Sofus & Miss Mis. Rigtig god pinse!

    SvarSlet
  2. Jeg kan sandelig godt forstå du og de to skønne misser elsker drivhuset, det er også et pragtfuldt sted at opholde sig. Og så kan det bruges både til arbejde og afslapning, hvilket dine katte åbenbart foretrækker. Jeg kan huske tilbage til mine forældres drivhus, de dyrkede også katte i potter... der var altid besøg.
    Desværre er jeg selv allergisk overfor katte, ellers havde jeg sandelig også haft et par stykker. Til gengæld har jeg den sødeste lille havekat, Mouritz. Han er måske ikke så intelligent, for han kan ikke finde ind i drivhuset fordi jeg lukker den nederste del af stalddøren i drivhuset, så står han bare og kigger ind selv om han sagtens kunne springe op og ind. Jeg fortæller ham det ikke, for kattehår i stolen er nok ikke så godt hos mig...
    Skøn tur i din have, det ser rigtig dejligt ud. :o)

    SvarSlet
  3. Smukke billeder fra din skønne have, og de to katte forstår da lige at nyde livet ;)

    SvarSlet